آخرین اخبار
کد خبر : ۴۸۸۲
به روز شده در : ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲
مدیرکل ثبت احوال از وجود 40 دفتر پیشخوان خدمات دولت در لرستان خبر داد.
مصطفی امانی‌پور، اظهار کرد: تا قبل از سال 95 تنها 15 دفتر پیشخوان در استان وجود داشت و سال گذشته 25 دفتر جدید احداث شد.


وی با بیان اینکه شهرستان خرم‌آباد 11 دفتر پیشخوان دارد، افزود: شهرستان بروجرد شش دفتر، ازنا و الیگودرز هر کدام چهار دفتر، دورود و پلدختر هر کدام سه دفتر، دلفان، کوهدشت و معمولان دو مورد و سلسله، رومشگان و چگنی نیز هر کدام یک دفتر پیشخوان دارند.

امانی‌پور درباره برنامه برای افزایش این دفاتر در استان گفت: به نظرم وجود 40 دفتر خوب است با این حال سعی می‌کنیم در شهرستان‌هایی که یک دفتر دارند، یک مورد دیگر اضافه کنیم که بحث رقابت به وجود بیاید.

 مدیرکل ثبت احوال لرستان تأکید کرد: در هیچ شهرستانی مشکل نداریم و خوشبختانه دفاتر پیشخوان بدون مشکل در حال ارائه خدمات هستند.

وی با تأکید بر اینکه زیاد به دنبال افزایش این دفاتر نیستیم، تصریح کرد: تعداد دفاتر پیشخوان خدمات دولت باید به اندازه‌ای باشد که سرور بتواند آنها را پوشش دهد.

امانی‌پور خاطرنشان کرد: ارایه خدمات ثبت احوال، امور مالیاتی، شرکت گاز، پست، مخابرات، آب و فاضلاب، شهرداری
ها و تامین اجتماعی از مهم‌ترین خدمات دفاتر پیشخوان دولت و همچنین ارایه خدمات از طریق پورتال و توسعه خدمات دولت الکترونیک از برنامههای اجرایی این دفاتر هستند.

 

منبع: ایسنا
عضویت در خبرنامه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: